7/29/2008

Storforsen



Har vart och badat i Storforsen idag, underbart! :D Trodde det skulle vara kallare men solen har legat på ganska bra dem här senaste dagarna. Var ner och doppade mej några gånger :) Håller på och försöker skaffa mej en hygglig bränna innan solen försvinner igen :( Vilket gjorde att jag mest låg och pressade på stenarna (as-varma stenar + ingen vind + inte värmetålig flicka = i stort sett död). Kände mej lite som ett skrumpet russin när vi kom hem igen :P Blev nog lite för lite vatten idag... Ska dricka bättre imorrn. Annars får väl Cissi tvinga i mej lite ;)

Funderade föresten på om jag kanske skulle lägga in lite sommarbilder jag tagit? Tog ett kort när vi var i Lagunen idag. Men det var med mobilen, kanske inte är så bra kvalité på den bilden :/ Jaja, får se hur det blir ;)

Nu ska jag iallafall trixa lite med musiken på datorn, skulle behöva nån ny skiva till bilen :) Har blivit lite less på dem två senaste jag gjort.

I don't want to let it lay me down this time
Drown my will to fly.
Here in the darkness I know myself.
Can't break free until I let it go.
Let me go.

Dagens låt : Alter Bridge - "Broken wings"

Tjingeling

Inga kommentarer: