7/20/2008

Im back!


Muskus kring 2 på natten...

Nu har jag alltså återgått till blogspot.com! Och det känns suveränt ^^

Har haft sånt strul med blogg.se, var heller aldrig helt nöjd med layouten. Men nu blir det andra gubbar! Kommer nog att ske små justeringar den närmaste tiden, är inte bergsäker på hur jag gillar utseendet än.

Vad har hänt i helgen då? Joo, var ju Rallar i fredags - tyvärr var det lite av en besvikelse. Blir bara mer och mer B-känsla. Men jag hade ganska kul ändå, tillsammans med min underbara vänner ;)

Sen var det jobb i lördags, for och hälsade på familjen i husvagnen och sov där. Idag hjälpte jag dem att packa (jag höll mej ur vägen med andra ord...) och sen så jobbade jag lite mer :)

Ska till Lule imorrn med Cissi, shoppa lite till PDOL. Hoppas verkligen att PDOL ska bli bra! Hoppas verkligen på Takidas spelning :) Curly Sue är underbar.... Och minnena som är förknippade med den...

Nä, nu ska jag kolla runt lite på kläder och piercings. Är verkligen sugen på en i naveln :) Får se hur det blir, kan ju hur som haver inte göra någon nu när det blir rötmånad.

Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt med en ny blogg Malin ;D Kommer följa den lika flitigt som den förra ;D //Kicki