7/26/2008

PDOL

Och gårdagens bästa stod Tobbe för ;) Han lyckades skrämma både sig själv och oss rejält när han gick för nära dörrarna i affären, vilket resulterade i att det började tjuta rejält. Tobbe blev allt lite skamsen tror jag men affärsbiträdena skrattade bara.

PDOL var faktiskt ganska kul, blev dock lite av ett fiasko Takidas spelning. Slutade med att vi tjejer fick lyftas ut ur publikhavet. Vi hamnade ganska bra till, andra raden. Men när spelningen började närma sig så blev publiken bara vildare och vildare. Och såklart vart det vi tjejer och "barnen" som blev lidande. Höll på att bli nertrampad efter 2 eller 3 låten och sen så fick jag ett "anfall". Inte roligt med klaoustrofobi i en sån där folkhop... :( Turligt nog såg Hanna och Cissi att jag fick panik så Tobbe och en vakt fick hjälpas åt att lyfta ut mig. Verkligen tack för hjälpen igår :)

Nu ska vi visst se film :)

Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjosan! Skönt att det gick bra för dig under Takida! Jag som skriver detta är ansvarig för "diket" framför scenen. Jag hoppas vi "träffas" nästa år under PDOL och att du får en skön höst.. Ha det gött!