7/31/2008

Sol och bad :D




Två översta bilderna har Martin Norén tagit.

Idag har det vart riktigt sommar :) Både vad gäller väder, men också aktiviteter och sånt. Har spenderat hela dagen i Storforsen tillsammans med Cissi, Hanna och Markus. Bara solat och badat, hur skönt som helst. Precis som ett sommarlov ska vara :)

Sen for vi då hem en stund, torkade lite och åt. Men det slutade ändå med ett kvällsdop i lagunen halv tolv, vi kunde helt enkelt inte hålla oss borta ;)

Imorrn blir det Rix FM festivalen i Luleå, ska köra dit med Lisa, Krille och möjligtvis nån fler i bilen. Får se lite vem som ska med ;) Kommer nog att bli en kul kväll, träffa massa tjenis-folk och lite nya människor också :) Det blir nog bra de där ;)

Lägger föresten in en liten lista här också, är ju så längesen jag hade nån sist ;)

Senaste...
Låt du hörde: Hm... sista låten jag kommer ihåg är "Broken wings" med Alter Bridge.
Film du såg: Hehe, "Kungfu Panda" ;)
Mat du åt: Pizza - Paris (oxfilé, kantareller) med beasås
Kram: Cissi :)
Puss: Lillsyrran ;)
Fest: Blir väl PDOL, men det var ingen regelrätt fest direkt mer "utekväll".
Känslan: Lycka :) Helt perfekt dag.
Ilska: Blir inte arg så ofta, mest på mej själv.
Resa: Till Storforsen och tillbaks? Nja, räknas kanske inte.
Glädje: Idag :)
Dröm: Att bli lycklig tillsammans med någon annan, att få uppleva den "trista vardagen" med någon.
Boken du läste: Mördarens lärling av Robin Hobb.
Personen du träffade: Sitter brevid min lillasyster nu :)
Personen du pratade i telefon med: Hm... Tobbe tror jag? Eller Hanna.
Personen du fick sms av: Lisa :)
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit någon.
Gången du var utomhus: Nyss, typ hela dagen idag :D
Gången du sov: Igår natt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår, idag åt jag middag med Cissi :)

Nu måste jag visst gå och göra mej klar ;) ska sova snart.

Tjingeling

Inga kommentarer: