7/27/2008

Am I made of glass?


Har en liten "emo-dag" idag känns det som... Gillar inte dem dagarna :(

Sitter framför datorn fastän det är hur bra väder som helst. Ville inte följa resten av familjen när dem for och bada, har nästan lite dåligt samvete för att jag sitter inne i det här vädret. Men jag har början på huvudvärk och jag ska jobba ikväll så jag vill inte att det ska bli värre :S

Vad gör jag annars då? Jadu (eller ja ni?) hade tänkt kolla lite mer piercings (nähä?! det har jag väl aldrig gjort förr?!!), läste Lisas blogg nyss och märkte då att det mest troligtvis faktiskt kommer att bli av med våra piercings. Så det är väl bäst man letar reda på lite snygga smycken ;)

Nä, nu ska jag leta vidare ;) Kanske skriver mer senare, efter jobbet eller nått.

Dagens låt : Ville Valo ft. Natalia Avelon - "Summer wine"

Tjingeling

Inga kommentarer: