7/22/2008

Monsoon...

Var tog sommaren vägen?! Ska det verkligen vara såhär dag ut och dag in? Nä, usch man blir då deprimerad av mindre...

Har inte gjort så mycket idag. Jobbade till halv sex ungefär, och sen har jag suttit nonstop på datorn sen dess (i stort sett). Jag i ett nötskal, är så nöjd med att jag har internet på min bärbara uppe att jag inte gör annat än sitter framför datorn. Lite osocialt kanske...

Har iallafall suttit (surprise) och kollat på navel piercings. Hittade några bra sidor med snygga smycken. Är fortfarande himla sugen, tror faktist jag ska göra en i augusti när rötmånaden är över. (Lisa du lovade att följa, hoppas verkligen du gör det också! Annars kommer jag att banga ur! xD )
Här är några av "godingarna" som jag hittade :)

Satt och funderade lite på vad man ska ha för kläder på fredag till PDOL. Ska då ha mina nya jeans iallafall och troligtvis ett vitt linne. Måste nog ha en liten handväska också till alla grejer :)


Något sånt här kanske?
Kom på att jag glömt att lägga in dagens låt dem två senaste gångerna (fy skäms). Men här har ni nu en :)
Instrumental. En av mina favoritlåtar, hade helt glömt att jag hade den här :)
Tjingeling

1 kommentar:

Neurotic sa...

åhå vad snygga:) jag har kollat in de där hjärtat på barbarella några ggr;) de är så gulligt:) man hittar så många fina smycken där. Finns bla en tungstav där i som ja bara sku vilja ha men den kostar närmare 300 spänn så de kan man glömma ;P hehe. Den här tkr ja är så snygg, sku vilja ha den;)

http://www.barbarella.se/Public/Store/showProduct?id=11879&from=116