5/02/2012

Valborg

Har just varit iväg på gymmet en sväng. Var så himla trött idag så det gick rätt segt :/ Vill se mer resultat snart! Är så himla otålig av mig att jag ganska lätt tappar sugen om jag inte börjar se resultat gode snabbt. Har ju dock varken vägt mig eller måttat med måttband så jag kanske har fått resultat utan att jag sett dem med blotta ögat? Man blir ju rätt lätt "hemmablind"...

Valborg firade vi hemma hos mor, far och syrrorna där vi käkade gott och fikade min lakritskladdkaka till efterrätt ;) Vi for och kikade på majbrasan i Bredsel en stund och så hann vi förbi Manjärv en sväng också :)

Såhär såg jag ut kvällen till ära ;)

Brasan i Bredsel hade bara brunnit en stund när vi kom :)

Manjärv... :)
Fick även hem ett "paket" innan vi drog mot mors fars. Vann en budgivning på Tradera med en supersnygg ögonskugga från Make up store, testade den lite på kvällen och den är så fin! Kommer nog att användas rätt flitigt i sotningar ;) Man kan verkligen göra fynd på Tradera.

Tjingeling!

Inga kommentarer: