5/06/2012

Tjolahopp!

Mmmm... smoothie ;)
Sitter här och slurpar i mig "middag". Mixade mig en jordgubb/blåbärs-smoothie med mjölk och vaniljyoghurt :)

Har fått dille på smoothies så jag har väl praktiskt taget levt på dem i en vecka nu ;) Dem är ju både goda, nyttiga och mättar ganska länge. Att man kanske tappar nått kilo eller så gör ju inget, men den är inte nån planerad svältkur jag håller på med iaf ;) Kände bara att jag var less alla hamburgare och annat skräp som man äter i vanliga fall :/ Så då tog jag mig en liten "smoothie-vecka"! Äter ju såklart annan mat också :)

Annars så händer det inte så mycket idag, har mest softat i soffan och glott på film. Igår var vi dock på 90års kalas hos min gammelmormor :) Första gången som älsklingen var där och fick träffa henne så det var roligt. Plus att man fick träffa massa släktingar som man inte sett på år och dar :)

Nu i maj lär det bli ganska många kalas inom släkten också då det finns ganska många maj-barn :) Och kalas är ju alltid roligt ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: