5/21/2012

Mör i bena

Nu är jag härligt mör i benen men med massa energi i knoppen och resten av kroppen :) Det blev en promenad på ca 5 km, som jag klarade av på mindre än en timme. Med tanke på mina korta stumpar till ben så pinade jag på rätt duktigt ;)) Måste börja gå och sådär oftare och inte bara ta korta rundan på 3 km. Nä, vill man komma i form får man börja ta sig i kragen.

Börjar bli rätt hungrig men vi väntar på ett samtal från nån som ville köpa några sommardäck som vi säljer. Men ingen har hört av sig än och jag vill inte börja med maten innan jag vet om det kommer nån eller inte. Inte kul med däckköpare mitt i maten ju ;) Nä, men ärligt så vet jag inte ens riktigt vad vi ska hitta på för gott. Tror jag ska låta älsklingen ta tag i middan ikväll, det blir alltid nått gott när han fixar :) Vet inte vad det är med hans matlagning för han följer ju aldrig något recept men det blir alltid gott ju! Wierd...

Tror dock jag ska döva min hunger med massa kaffe. Har ju läst att minst 4 koppar kaffe är bra för kvinnor eftersom det minskar risken för självmord med 20% jämfört med dem som dricker lite eller inte alls. Så nu är det fritt fram att pimpla kaffe för min del hehe ;)) Och om det är sant? Självklart, jag läste det på Google...


Tjingeling!

Inga kommentarer: