5/18/2012

Fredag, igen?!

Shit vad fort den här veckan har gått?! Det var ju alldeles nyss måndag och nu är det redan fredag!


I onsdags var vi iallafall på kalas, lilla mor fyllde år så vi uppvaktade henne och fikade tillsammans :) Sedan stal vi med oss ena lillsyrran och så fick hon sova över hos oss.
 På torsdag var vi på hundutställning i Lomtjärn. Och jag blir så sugen på en egen liten fyrfoting varje gång jag ser en! Fanns massa ögongodis att vila ögonen på och vi stannade så vi hann se alla valpklasser iallafall :) Tyvärr var det ganska kallt och regnigt så vi gick hem innan vi hann se veteranerna och vuxenklasserna :/ Men förhoppningsvis ska det väl vara bättre väder nästa gång det blir hundutställning ;)

Nu ska jag försöka hitta energi nog att diska och ta mig iväg på gymmet. Kommer vara så värt det när jag väl är klar ;) Då kan jag slappa resten av kvällen med gott samvete. Nä, nu får det bli ett ryck!

Tjingeling!

Inga kommentarer: