5/11/2012

Morr!

Traskade ner i tvättstugan nyss för att tvätta, bara för att upptäcka att någon har slitit bort bokningstavlan från väggen och kastat den under trappan. Jaha, jag går väl in i och tvättar iallafall efter som jag har en bokat tid (och vi verkligen behövde tvätta!) men alla maskiner är avstängda. Vet inte om man har brutit strömmen till maskinerna för alla var stendöda. Kände hur jag blev riktigt arg, ska dem byta maskiner där nere kan man väl meddela det INNAN man stänger av allt?! Jag bokade ju tiden för typ en vecka sen och inte har jag fått veta nått om att tvättstugan inte ska gå att använda?! Arg arg arg är jag just nu, och jag har slut pengar på mobilen så jag kan inte ens ringa fastighetsskötaren och höra om det är skadegörelse eller om det är gjort med flit... Suck, denna himla tvättstuga kommer att driva mig till vansinne... Antingen stjäl nån tvättiden, kastar ut tvätten ur maskinerna eller så blir det såhär... Skit.

Tjingeling...

Inga kommentarer: