10/14/2009

Uppdatering

Ledsen att ni fått vänta på uppdatering :/ Har inte suttit vid en datorn nu på några dar.

Kan lite snabbt dra vad som har hänt sen sist:
Fredag - Vi skulle få fin-främmande i form av mor, far och småsyrrorna :) Fick en förfrågan om att göra ett inhopp i helgen på kyrkan så jag följde familjen hem.
Lördag - Jobbade extra en stund. Sen så följde jag lillsyrran och några av hennes kompisar på en konsert uppe i Storforsen. Det föll inte mej riktigt i smaken dock, men jag hann ju prata lite med syrran iallafall ;)
Söndag - Jobbade extra en stund då också. Kom hem helt död. Läste klart sista Twilight-boken som jag snodde i helgen av minstsyrran ;)
Måndag - Steg upp och tog det allmänt lugnt med mor och far. Åkte med farsan ner till bussen på byn.
Tisdag - Gjorde lite ärenden på banken och i centrum. Möte på arbetsförmedlingen. Kom överens men min handläggare att jag ska gå på Miroi. Börjar där på måndag :)

Och idag har vi gått lite andra ärenden :) Har gått på dejt också idag, med älsklingen ^^
Kände att det var länge sen vi hade det lugnt och mysigt bara vi två så jag stängde in Krille i vardagsrummet och så fick han förbud att vara i köket. Sen så gjorde jag spagetti och currykyckling (som han älskar) och så gjorde jag i ordning lite efterrätt också :) Vaniljsås och fruktsallad. Sen så överraskade jag genom att klä upp mej och sminka mej - precis som på en "riktig" dejt ;) Helt klart uppskattat ^^

Nu ska jag gå och se om älsklingen har somnat, han tar det alldeles för lugnt ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: