10/06/2009

En lista

I brist på inspiration och tid så får ni en lista att läsa (och sen sno och skriva om).
Varsågod :)

Senaste...
Låt du hörde: Celine Dion - "Is it true", på radion :)
Film du såg: "28 dagar senare"
Mat du åt: Kycklingtortillas
Kram: Krille :)
Puss: Krille <3
Fest: Var nog Emmes fest när hon fyllde 20 ;) Men då var jag spik nykter eftersom jag körde bil
Känslan: Trött och nöjd
Ilska: Krille ;P
Resa: Till och från Ica? xD
Glädje: Idag
Dröm: Minns inte
Boken du läste: "Svartkrut och eld"
Personen du träffade: Krille ;) haha, bor ju med honom så det går liksom inte att undvika ;D
Personen du pratade i telefon med: Lilla mor :)
Personen du fick sms av: Älsklingen :)
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit någon
Gången du var utomhus: Idag när vi gick och handlade
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Krille är ju min familj så vi åt middag för några timmar sen. Men min familj där hemma har jag inte ätit med sen förra helgen :)

Nu ska vi iväg och köpa mjölk :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: