10/23/2009

SNÖ!!!

Det snöar!
Och helt plötsligt blev jag som ett litet barn igen ^^ Hoppar runt och försöker fånga snöflingor med tungan, medan Krille kollar lite konstigt på mig. Ah, denna bitterljuva årstid, så vacker men ack så kall... :/

Och idag är jag så grymt slutkörd att det inte är sant. Anledningen? Jag sov ca 3 timmar inatt... Inte så smart kanske om man ska upp klockan åtta och fara på studiebesök. Men det gick, med en morgon-dos kaffe ^^ Trodde aldrig jag skulle bli kaffedrickare? (Som ni märker är jag lite disträ, får helt enkelt skylla på sömnbristen... )

Ikväll blir det film och godis, ska ha kalas hela helgen så vi passar på och har lite fredagsmys för oss själva ;) Krilles syskon och syskonbarn ska komma imorrn och på söndag kommer LG och Åsa och lite senare min familj. Hoppas på att småsyrrorna ska få sova över också ;)

Nu ska jag ge upp bloggandet för ikväll, skriver så mycke fel så jag får läsa varje mening två gånger innan den blir rätt. Så ni får ha en riktigt mysig fredagskväll alla! :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: