10/02/2009

Upp - ner? Till centrum iaf!


När det börjar bli kyligt kan det kännas skönt att dra på sig en varm kappa :) Något i stil med denna kanske?

Idag har vi tagit en tur ner (upp?) till centrum. Har sökt lite jobb och kollat runt i lite affärer. Har bland annat kollat och klämt lite på olika kappor. Har ju redan visat en från H&M som jag kikat lite extra på, men den sitter inte riktigt som jag önskat. Ser lite ut som en porslinsdocka i den - och inte på ett bra sätt då. Så jag provade några längre jackor också innan jag ringde lilla mor och hörde vad hon tyckte. Och hon tipsade mej om den här på Ellos. Den är snygg, riktigt snygg faktiskt. Det är en sån som man kan ha i många år framöver. Att vara fin och varm är inte så tokigt ;)

Efter allt provande (stackars Krille led verkligen i provhytten) och fotograferande så traskade vi ner mot hamn och köpte lite gottis :) Så nu sitter vi här framför tv (och datorn) och snaskar, hehe ;) Hade ju tänkt att det skulle bli lite ändring i rutinerna. Nu när jeansen ska på igen är det ju skönt om dem inte klämmer så hemskt mycket. Så på måndag är det jag som börjar promenera! Och den här gången ska jag göra det.

Nä, nu ska jag kolla vidare lite ;) Och sen så blir det väl lite mer mys framför tv innan det är dags för sängen. Det är ju en dag imorgon också.

Tjingeling!

Inga kommentarer: