10/08/2009

No inspiration...

Hej igen :) Vad har alla gjort idag då?

Har varit lite dålig på att skriva inlägg nu några dagar. Finns flera skäl till det och ett av dem är att jag helt enkelt inte haft varken inspiration eller lust till att skriva. Sen så har jag även varit upptagen lite på annat håll, har nämligen varit och länsat biblioteket ;) Så jag har helt enkelt legat (suttit) och läst massor i flera dagar. Plus att vi har börjat se säsong 7 av Smallwille. Tiden har inte riktigt räckt till :/ Men jag ska försöka bättra mej lite :) Kanske börjar uppdatera lite mer via mobilen.

Kommer nog att lägga upp lite nya bilder här nån dag också, ska bara flytta över dem från mobilen och kameran :) Tills dess får ni en lista till.


FAMILJ/HEM
Bor din mamma och pappa tillsammans? - Ja
Har du några syskon och i så fall vad? - 2 småsyrror :)
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nej inte direkt
Hur bor du (villa, lägenhet osv.)? - Bor i lägenhet med min älskling <3 Vi har föresten bott mer här mer än en månad nu, yay! ^^
Har du eget rum? - Delar med älsklingen ;)
Vilken färg har du på tapeterna? - I vardagsrummet är det saffransgult med en bård (yuck), i sovrummet är det beiget, i hallen grönt, köket ljusblått och i badrummet blått också :)
Brukar du måla på väggarna? - Nej? ^^
Har du en tv i ditt rum? - Joo :)
Stor eller liten säng? - Stor :P
Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Nej dem är så fina så :)
Har du dator på ditt rum? - Jopp :)

SEX/KÄRLEK
Är du singel nu? - Nix
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? - Långa förhållanden, helst hela livet om man passar ihop :)
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Joo :)
När hade du sex senast? - De ni ;)
Har du kört oskyddat någon gång? - Nej, aldrig i livet
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
Har du haft sex på fyllan? - Kanske
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Joo :)
Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej, bara minnen
Varit på en blind date? - Var så jag träffade älsklingen <3
Varit otrogen? - Nej, och kommer aldrig att hända

SISTA SOM
Såg dig gråta? - Krille
Du fick en puss av? - Älskling ;)
Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Älskling <3
Du delade ett riktigt skratt med? - Krille :)
Du gick på bio med? - Krille igen ^^
Du höll i handen? - Haha, samma xD
Du gick på stan med? - Nu börjar det bli lite mycke ;) Krille igen
Du duschade med? - Gissa? ^^
Såg dig naken? - Är den nån idé att svara? :P
Delade en pizza med dig? - Krille :)
Du ringde? - Lilla mor tror jag (äntligen lite variation)
Skicka ett sms till dig? - Lillsyrran :)
Du skickade ett sms till? - Lillsyrran
Du kramade? - Krille :)
Fick dig glad? - Krille <3

ÖVRIGT
Har du nånsin smugit ut utan lov? - Kanske de :P
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nej. Eller... nåja, kanske lite ;)
Längtar du till vintern igen? - Nej, är ju så kallt :/
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Brukar inte prata med min spegelbild ^^
Hur svarar du i telefon? - "Hej" eller "Malin"
Vill du ha barn? - Så småningom, ja
Vad ska dom heta? - Vet inte riktigt. Men kanske Tindra, Gabriel, Sigrid eller Siri. Gillar lite "gammeldags" namn också :)
Har du gjort något olagligt? - Inte vad jag kommer på
Om ja, vad isf? - ???
Har du några tatueringar/piercingar? - En piercing i magen och en svala på höften :)
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nej
Bäddar du ofta sängen? - Haha nej ^^ (busted)
Vad gör dig riktigt glad? - Min älskling så klart :) Min familj, vänner, att bara ha kul.
Går du i kyrkan? - Har inte varit i kyrkan nu sen jag jobbade
Gillar du att sjunga? - Jag ÄLSKAR att sjunga :P
Har du egen dator? - Har jag inte redan svarat på den här?
Hur mår du idag? - Bra :)
Vilken klass går du i? - Ingen
Har du mycket pengar just nu? - Lite extra skulle inte skada
De värsta du vet? - Att gå arbetslös...
Vad vill du jobba med sen? - Vet inte riktigt, har inte kommit på det än ;P
Vad ska du göra efter studenten? - Eh, ja vad gör jag nu? ;)


Ni får gärna "sno" den här listan och lägga upp den på era bloggar :) Lämna gärna en kommentar så kan jag kika på era svar ;)
Nu ska vi se klart fler avsnitt av Smallwille.

Tjingeling!

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Jag minns bara hur skräckslagen Malin E såg ut! xD Jäklar så roligt gymnasiet var! Och en stor del av det var nog våran "klass på två" ^_^ Media-kultur was tha shiiiet! ;)

Klart vi ska! Vet inte om jag hinner med så mkt nu när jag kommer hem till veckan... Men när jag kommer hem på "riktigt" i början av december är det fullt ös x]

Jag saknar verkligen dig, Malin.
Du är en av de människor som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.

Kramar