10/23/2009

Ett till ;)

Nu fick helt jag plötsligt blogg-diarré :P Såg att jag hade den här listan som jag glömt att publicera. Så här får ni den :)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Bara att ha Krille nära :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Ramlade ur sängen (bokstavligt talat)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt framför datorn
Det sista du sa högt: "Nä, tror inte de"
Det senaste någon sa till dig: "Fan, vad bra dem är"
Vad har du druckit idag: Kaffe, Pucko, mjölk (och snart cola!)
Vad var det senaste du åt: En godis som Krille gav mej :P
Vad var det senaste du köpte: Två murgrönor (?) till sovrumsfönstret :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Betsad brun, nött
Vad är det för väder hos dig nu: Det snöar :P
Godaste glassmaken: Ben & Jerry's New york super fudge chunk - slurp!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek men attraktion. Kärlek kräver lite tid och att man känner varandra lite :)
Sover du tungt: Ibland, men oftast sover jag för lätt :/
Drömmer du mardrömmar: Ibland. Men inte nu på länge.
Trivs du med ditt jobb: Har inget tyvärr :(
Favoritklädsel: Leggins och ett långlinne, tillsammans med en snygg skinnjacka, en sto halsduk och ett par stövlar. Skönt och snyggt :)
Favoritlåt just nu: "Bella's lullaby". Inte favorit egentligen, kan bara inte sluta lyssna på den :)
Vad ser du om du tittar till höger: Halva vardagsrummet - en stor golvlampa, en sittpuff och ett fönster med diverse grejer i :)
Vad gör dig glad just nu: Att ha älsklingen hos mej :)
Vad ska du göra härnäst: Se "Watchmen" och käka gottis
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Chips (tyvärr) men salta godisar och chokladglass är också najs ;)
Kläder just nu: Stora mjukisbrallor och Krilles t-shirt
Sommarplaner: Eh... Vet inte än, är lite långt bort nu ;)
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nix :)
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära
Snarkar du: Absolut inte! Eller kanske lite... eller, nåja.
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Den där lilla masken/parasiten som finns i tropiska vatten som simmar in i urinröret när man kissar - NOT COOL LIKSOM! xO
Stökigt eller välstädat: Jag tror på ordnat kaos ;P
Längtar du mest efter just nu: Ett jobb


Nä, nu ska jag sluta på riktigt. Nu åker datorn bort och godiset fram!

Tjingeling!

Inga kommentarer: