9/15/2009

Sushi och kaffe


Kom på att jag glömt att visa vårat nyaste tillskott, Sushi ;)


Åh, äntligen en lugn stund :) Känns som man varit igång hela tiden nu, knappt så man hinner slappna av ens när man sover. Har varit en sväng förbi centrum idag också, Krille hade möte på arbetsförmedlingen så jag passade på att följa med, som att jag har nått annat bättre för mej liksom? Har hunnit lämna ett CV idag också, såg att det fanns en ledig plats som butiksbiträde på en klädaffär. Så jag såg min chans och hoppas nu på det bästa :) Vill verkligen, verkligen ha jobbet!

Har hunnit prova på att göra palt idag också :) Första gången jag gör det själv, och det syntes väl lite grann på formen kanske ^^ Men enligt Krille så var den god iallfall ;) Då gör det väl inget att den är ful. Så det blir nog stekt palt antingen imorrn eller övermorrn - mums!

Nu ska jag hämta kaffe innan det hinner kallna ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: