9/18/2009

Nu är det dags för fredagsmyyys!

Fick främmande idag :) Mor och far var förbi, dem bjöd på lunch från Frasses. Så jag bjöd tillbaka lite med en kaffetår och sockerkaka.

Sen så hjälpte mor lilla mej med håret, behövde fixa utväxten. Och så passade vi på att prata lite, om allt och inget sådär som tjejer gör ;)

Hinner bara med en snabb uppdatering, ska nämligen mysa med älsklingen nu :) Vi har fixat godis och dricka så nu ska vi bara ta det lugn och skönt och njuta av våran första "riktigta" helg i lägenheten :) Hoppas ni också får en fin fredag.

Tjingeling!

1 kommentar:

Shamandalie sa...

Tack :) Jag är inte precis nå redigeringsgeni, men Paint funkar ganska bra för det mesta x] heh.

Jaa du, jag trivs faktiskt ganska bra. Men jag längtar hem varje dag :P Nää då, de är gode så söta för det mesta. Men tvillingarna är inne i en "mamma-period" just nu, så så fort hon går eller nån annan plockar upp dem skriker de efter henne x] Men hon har sagt åt mig att det är "no mercy" så... ;)

Hur är det i Luleå då?

Kram