9/11/2009

Prinsesshår <3

Hej igen :) Här är allt bra. Har varit ute en sväng idag också, Krille drog ut mej på en cykeltur ;) Hann dock sitta en stund och kolla kläder och lyssna på Bandit Rock innan.

Just nu sitter vi och läser veckans post (Krille) och dricker kaffe medan vi väntar på att kycklingen ska tina. Jag ska nämligen göra min "berömda" (nåja man kan ju alltid hoppas ^^) curry-kyckling och pommes till fredagsmiddag :) Blir nog smaskens ;P

Hårförlängning

Läser en blogg med en tjej som har sparat sitt hår sen hon var liten och jag har bara blivit mer och mer avundsjuk på hennes långa hår. Så idag surfade jag runt litegrann och kollade på hårförlängningar, skit att det ska vara så dyrt! Måste verkligen fixa ett jobb nu så jag kan börja lägga undan pengar... Får jag vill ha mitt efterlängtade "prinsesshår" ;)

Nä, nu ska jag gå och börja med kycklingen. En viss sötnos sitter nämligen brevid mej och klagar över att magen kurrar... ^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: