3/15/2009

Städdag

En lista lånad från astrid :) svaren ska alltid börja på första bokstaven i egna namnet.

1. Vad heter du? Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mena

3. Flicknamn: My

4. Pojknamn: Melwin

5. Yrke: Mattläggare

6. Färg: Marin

7. Klädesplagg: Munkjacka

8. Mat: Mandarin

9. Sak i badrummet: Make-up remover

10. Plats/stad: Manjärv

11. En orsak att vara sen: Motorstopp

12. Något man skriker: Mat!

13. Film/program: Matrix

14. Något man dricker: Moccalatte

15. Band: Metallica

16. Djur: Marsvin

17. Gatunamn: Medborgargatan

18. Bil: Mercedez

19. Sång: "My dream's but a drop of fuel for a nightmare"

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Monopol


Har haft städdag idag :) jag har diskat medan Krille plockat isär dammsugaren och rengjort den. Sen ska vi dammsuga, dammtorka och städa undan lite. Kanske sätter igång en tvättmaskin också om det behövs :) bra träning inför våran lägenhet det där ;)

Har föresten äntligen fixat praktik för några veckor framöver. Lite småtjorvigt att få praktik nånstans, så tillslut blev det Coop i kalix. Så jag ska bo hos Krille under tiden och så kommer vi hem till Vidsel på helgerna :)

Vad händer annars då? Är ju så mycke i Siknäs att jag liksom missar allt som händer i "mina" trakter ;) ni får gärna ringa eller skicka ett mess och uppdatera mej då och då :p

Nä, nu ska jag se vars pojkspolingen tagit vägen. Blev oroväckande tyst, brukar aldrig vara nått bra tecken...

Puss Puss!

Inga kommentarer: