3/30/2009

Snöslask och hemliga paket

Åhå, vad kan detta vara måntro?.... ;) Ja de får ni allt se lite senare i veckan...
Jaha nu har jag alltså haft första praktikdagen. Och hur det gick? Bra faktiskt, frånsett att jag inte har nån aning om vart något ska stå ^^ Haha, fick ju springa och fråga var det skulle stå för varannan vara ;) men efter några timmar hade jag börjat få in lite lokalsinne (fast jag var ju liksom bara vid 4 olika hyllor...) och lyckades till och med hjälpa några kunder att hitta varor! Oj oj! Undrar var jag kommer att hamna imorrn, idag var jag mest vid samma hyllor och packade upp. Kanske hamnar nån helt annanstans? Eller så får jag göra nått annat kanske?
Vad har ni gjort idag då? :)

Såhär ser lokaltrafiken ut :)


Och såhär "fint" väder har vi nu...



Nu ska vi snart dra iväg med bilen en sväng, bara ragga lite runt kalix ;) Och fylla på gubbens mobil så man får tag på honom ^^

Kanske skriver imorrn igen, beror på om jag hinner och orkar. Kanske ska fixa gymkort till imorrn :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: