3/04/2009

En lång lista som tog lååång tid

Visst är det fint?



1. När gick du upp i dag?
Kring 9 blev jag då väckt ;) men vi gillar att dra oss så vi kom nog inte ner förrän 10-10.30

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
"The day the earth stood still"

4. Favorit tv-program?
House och LA ink (i brist på det så Miami ink)

5. Vad åt du till frukost?
Havregrynsgröt med sylt och digestivekex med ost ;)

6. Vad är ditt / dina andranamn?
Monica

7. Din favoritmat?
Palt / curry kyckling

8. Vilken mat gillar du inte?
Korvstroganoff, soppa

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på cd nu, blir mest det jag redan har i mobilen/mp3n eller radio och Mtv hos Krille :)

11.Vilken är din favoritmacka?
Såna där nyttiga bröd med sesamfrö och sånt... mums!

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Egoister, besserwisser

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och tee/linne

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Just nu skulle jag vilja åka bort, någonstans varm där man kan koppla bort verkligheten

15. Favoritklädmärke?
Nja, har väl ingen favorit direkt... men jag gillar lite rockigare/kaxigare kläder. Så jag gillar Carlings, Hardware och liknande, fast Gina och H&M har bra kläder också :)

16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Vet inte än ;) Är förhoppningsvis ganska länge tills dess

17. Favorittid på dagen?
Morgon eller kvällen. Gillar det där förväntansfulla känslan på morgonen - vad ska hända idag så? Och så gillar jag när vi kryper upp i soffan på kvällen och ser tv eller film :)

18. Var är du född?
Pite BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Motorcross /skotercross

20. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola

21. Fotboll eller ishockey
Ishockey

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Inget av det just nu ^^ men jag har varit en nattuggla förut ;)

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr (men jag älskar när gubben masserar mina fötter... sååå skönt... )

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nja, inget nytt tror jag :)

25. Vad ville du bli när du var liten?
Sångerska/lastbilschaffis/brandman

26. Varit i Afrika?
Nix

27. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Jepp ^^

28. Varit med om en bilolycka?
Hamnade på taket en gång med bilen när jag var liten

29. Favoritdag i veckan?
Fredag/lördag

30. Favoritblomma?
Skogsstjärna :)

31. Favorit-snabbmatsrestaurang?
Pizzeria Blå ängeln i Piteå - mums, Asian kitchen i Luleå - riktigt god buffé :)

32. Har du en cykel?
Jo, i förrådet

33. Vem fick du senaste mejlet ifrån?
Karamellkungen :)

34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inget kreditkort och vill inte ha något heller

35. Läggdags?
Redan? Nädå, inte riktigt än ^^ men kring 23-00.30

36. Senaste personen/personerna du delade en middag med?
Familjen :)

37. Vad sysslar du med just nu?
Svarar på massa frågor ;)

38. Favoritfärg?
Turkost

39. Hur många tatueringar har du ?
En än så länge, men förhoppningsvis så får den sällskap snart ;)

40. Hur många piercingar har du?
En i naveln


Pust, nu är listan äntligen klar! Råkade stumla mej och radera halva listan när jag svarat på den, så jag fick börja om igen... Men nu! Nu säger jag tack och hej till datorn :)

Myskväll (eller hoppsan det är ju liksom natt nu?) innan jag ska sova.

Puss Puss!

Inga kommentarer: