3/24/2009

Nyheter!

Det var ett tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg sist. Har inte haft tillgång till internet så ofta och sen när jag väl haft det har det varit så mycke annat som ska fixas :/ Hrm... Har blivit dålig på att uppdatera er om vad som händer i mitt (just nu väldigt) stökiga liv. Så här kommer lite "nyheter".



1. Jag ska börja praktisera i Kalix så jag kommer att bo borta och komma hem över helgerna.

2. Jag ska med största sannolikhet börja plugga till hösten - ska ta lastbilskort (de ni!)

3. Vi ska flytta, förhoppningsvis snart.

4. Och vi ska flytta till Kalix.



Där har ni det alltså - svart på vitt. Jag ska bli Kalixbo! Eftersom Krille går ett "program" från AF som räcker fram till midsommar och jag ska börja plugga här till hösten så har vi bestämt oss för att skaffa lägenhet här ett tag. Så det här blir mer en mellanlandning mellan våra "gamla" hem och Luleå. Men som sagt, det var väl ändå lite otippat att jag skulle hamna i Kalix? ;)

Jaja, så kan de gå...



Just nu sitter jag iallafall på en biblioteksdator i Folkets hus i Kalix. Krille började praktisera idag så jsg skjutsade honom eftersom vi ändå ska passa på och göra lite ärenden idag. Hade tänkt utnyttja bibliotekets trådlösa internet idag men någon *hrm hrm* glömde min dator i Siknäs... Så jag sitter på en lånedator som vägrar att läsa vissa sidor :/ Skit...



Hoppas bara att gubben inte har så lång dag för då kan ju det här bli drygt. Vet nämligen inte riktigt vad jag ska hitta på när min timme framför datorn har gått. Får väl läsa en bok - jag sitter ju trots allt på ett bibliotek ^^


******

Nu sitter jag hemma i Siknäs på min egen bärbara. Gick inte att publicera inlägget på bibliotekets dator... Så jag gör det idag istället ;)

Puss Puss!

Inga kommentarer: