9/04/2008

Städdag....

Härmed är ni varnade: är grymt disträ och okoncentrerad idag så jag kommer med största sannolikhet hoppa mellan ämnena på ett (minst sagt) ologiskt vis.

Har hjälpt mor min att dammsuga. (Yay, intresseklubben antecknar!) Eftersom jag ändå bara är hemma och inte gör något... Vill verkligen, VERKLIGEN, ha ett jobb! Hatar att vara "sysslolös" x/

Fick föresten en glad överraskning igårkväll, kommer att få träffa Krille i helgen :D Underbart! Trodde att jag skulle få vänta till nästa helg innan jag fick träffa älsklingen min <3

Ska nog följa till mormor idag också, har inte träffat henne på länge :) Ska passa på och höra om dem behöver lite extra arbetskraft ;)

Och suget efter en egen lägenhet blir bara starkare och starkare. Hur ska det här gå? Jag har ju inte ens ett jobb! Och när lilla mor började prata om serviser och IKEA så höll jag på att bli galen! xD "Vi kan ju ta en tripp till IKEA när du fått jobb" - OMG, men var ska jag ställa allt jag vill/hoppas/tänker köpa till "min-hoppas-jag-dröm-lägenhet-som-jag-inte-har-råd-med-eller-kan-flytta-till-på-några-månader-om-det-ens-finns-någon-som-jag-gillar"?! (I'm so close to lose it if you haven't figure it out yet!) *Andas djupt några gånger, försöker att ta mej samman* Hur ska det här sluta?... Suck... Vill flytta, men jag har inte råd för jag har inget jobb, och jag vet inte om jag får något jobb... Blä, önskar att jag var liten igen och slapp sånt här.

Men ändå... Vill inte vara liten igen, finns så mycke bra och fint med att bli/vara "vuxen".

Nä, nu ger jag upp. Ni ska inte behöva läsa mer om mina smått hysteriska (ologiska) tankar ;) skriver mer när jag lugnat ner mej nog för att skriva vettigt.

Dagens låt : "Hand in my pocket"
Den här låten passar min sinnesstämning ganska bra ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: