9/28/2008

So far away... <3

Bor din mamma och pappa tillsammans? - Ja
Har du några syskon och i så fall vad? - Två småsyrror :)
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nja, kanske lite oenig bara
Hur bor du (villa, lägenhet osv.)? - Än så länge hemma, i radhus :/ (vill ha egen lägenhet...)
Har du eget rum? - Ja :)
Vilken färg har du på tapeterna? - Har vitmålade väggar nu, men dem var aprikosa/rosa förut... *burr*
Brukar du måla på väggarna? - Eh... jaa, det är liksom jag som målat om i mitt rum såå... Ja ;)
Har du en tv i ditt rum? - Joo, och ett PS 2 :)
Stor eller liten säng? - Stor :D
Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Nej
Har du dator på ditt rum? - Ja, min bärbara från gymnasiet :)

SEX/KÄRLEK
Är du singel nu? - Nej :)
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? - Långa förhållanden
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Absolut :)
När hade du sex senast? - Jadu ;)
Har du en kk? - Nej
Har du kört oskyddat någon gång? - Absolut inte
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
Har du haft sex på fyllan? - Nej
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Aaa :D
Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej
Somnat gråtande pga kärleken? - Nej
Varit på en blind date? - Jo :) Det var så jag träffade Krille ;)
Varit otrogen? - Aldrig varit och kommer aldrig att vara! Never in my life!

SISTA SOM
Fick dig att gråta? - Vet inte, är inte typen som gråter så ofta :P
Såg dig gråta? - Gråter inte offentligt, isåfall om jag skrattar så jag gråter ;)
Du fick en puss av? - Krille <3
Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Krille
Du delade ett riktigt skratt med? - Krille
Du gick på bio med? - Minns inte :/ Är så längesen
Du höll i handen? - Krille :)
Du gick på stan med? - Krille ^^
Du duschade med? - Var nog i somras när vi var på äventyrsbad, isåfall var det med Linda xD
Såg dig naken? - Krille ;)
Delade en pizza med dig? - Hm... Det var nog Krille :)
Du ringde? - Tobbe
Skicka ett sms till dig? - Krille :)
Du skickade ett sms till? - Krille ;)
Du kramade? - Krille ^^
Fick dig glad? - Krille (igen, haha) ;D

ÖVRIGT
Har du nånsin smugit ut utan lov? - Ja
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nej
Längtar du till vintern igen? - Bara massor :) Vill köra skoter...
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Brukar inte prata med speglar ;)
Hur svarar du i telefon? - "Hej" eller "Malin" (Malin svarar jag om det är jobbet eller om jag inte känner igen numret) :)
Vill du ha barn? - Så småningom, ja
Vad ska dom heta? - Kanske Gabriel, Tove, Tindra... Fast pappan kanske också får vara med och bestämma ;)
Har du gjort något olagligt? - ehum....
Om ja, vad isf? - ..............
Har du några tatueringar/piercingar? - En svala på höften (i traditionella färger) och en piercing i naveln, än så länge.... ;) Fler blir det när jag har råd :)
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nej, brukar inte hata människor
Bäddar du ofta sängen? - Ehum, nej
Vad gör dig riktigt glad? - Massor av saker, människor jag tycker om, roliga filmer eller bara om allt bara "stämmer" för ett ögonblick :)
Går du i kyrkan? - Har jobbat åt kyrkan hela sommarn så, ja ^^
Gillar du att sjunga? - Inte gillar, pröva älskar ;)
Har du egen dator? - Ja :)
Hur mår du idag? - Saknar Krille, annars är det bra :)
Vilken klass går du i? - Ingen
Har du mycket pengar just nu? - Nog. Fick min sista lön i förrgår... Suck :/
De värsta du vet? - Magsjuka... :X
Vad vill du jobba med sen? - Inom vården tror jag :)
Vad ska du göra efter studenten? - Vad jag gör just nu menar ni? ;) Söker jobb och funderar på utbildning till undersköterska


Är så tomt när Krille farit hem :/ Känns så naturligt att alltid ha honom omkring mej, det är när han inte är här som det känns konstigt.
Tänk vad fort tiden går ändå... 3 augusti... Nästan 2 månader sen redan :)


Mitt hjärta hoppade över ett slag där vid bussen. Klarade inte av att stå kvar och se bussen fara, så jag flydde bort mot bilen. Vände ryggen till för att du inte skulle se tårarna i ögonen. Hatar att säga hej då, vet ju att jag får träffa dej snart igen. Men det värker ändå, gör rent fysiskt ont. Längtar redan tills jag får vara hos dej igen.
Jag älskar dej... <3


Dagens låt : "Far away"


Tjingeling!

Inga kommentarer: