9/28/2008

It would feel so good to be in your arms... <3

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? - Hm, har två olika nyckelknippor (stavas det verkligen så?) men på den ena har jag två och på den andra... två tror jag ;)
Vilken svordom använder du mest? - Jävlar
Äger du en iPod? - Nix, har en Creative :)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Har alarmet på mobilen ställt på kl 10
Hur många resväskor äger du? - Ingen, bara en bag :)
Var köper du dina matvaror ifrån? - Ica eller konsum mest :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Hellre ta bilden, men om det är ett "pusskort" så kan jag vara med på ett hörn ;) om det är med Krille vill säga ^^
Har några av dina vänner barn? - Vet inte om vi kan kalla oss vänner längre, umgås inte. Men vi kanske kan säga bekanta? Isåfall, ja :)
Har någon någonsin kallat dig lat? - Jodå
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? - Evanescences gamla tror jag? Använder aldrig CD-spelaren så jag har inte så många nya låtar :) Lyssnar mest på datorn
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? - Chokladmjölk ^^ men till mat vill jag ha grön mjölk ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Nä, men veckan har ju just börjat :)
Vad åt du till middag? - Har inte ätit middag än
Använder du huvtröjor? - Aa :)
Har du någonsin deltagit i en demonstration? - Bara en gång på skolan, vi demonsterade mot en viss "Spån-Jesus"....
Vem var den sista som ringde dig? - Lilla mor :)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? - Breakdance :) Virvelvinden är också himla kul
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Varför skulle dem? Jag bryr mej då inte ^^
Vilket riktnummer befinner du dig i? - ****
Tittade du på tecknat när du var liten? - Jodå :)
Hur många syskon har du? - 2
Är du blyg inför det motsatta könet? - Har varit det förut, inte nu längre :)
Äger du några band t-shirts? - Sonata arctica ;)
När flög du senast? - Har aldrig flugit, snarare "fallit med stil"...
Hur många stolar står kring ditt köksbord? - Två, ibland tre :)
Pratar du några andra språk? - Engelska och teckenspråk
Diskar du din egen disk? - I diskmaskin...
Har du gråtit offentligt? - Bara två gånger under hela skoltiden :/ Gillar inte att gråta, känner mej svag då
Försöker du alltid lära dig nya saker? - Jodå :)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? - Jodå, både och ;) Är grymt sugen på flera tatueringar just nu ^^
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Nej, man kan dela lika. Men om han verkligen vill så får han väl ;)
Har du någonsin varit på Jamaica? - Eh.. nej?
Vad har du med dig in på bion? - En kompis/kille, dricka och godis/popcorn/chips + halstabletter ^^

Har varit i Älvsbyn och handlat lite idag. Lillsyrran skulle till tandläkaren så jag följde med. Fick köpt lite småsaker som behövdes :)

Nu ska jag städa lite i rummet, är lite stökigt kring bordet ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: