9/30/2008

Been there for you all along... <3

KLÄDER
Skor: Mina nya svarta stövletter :) Love
Sneakers: Svarta med text och figurer på :)
Jeans: Stuprör från H&M
T-shirt: Från H&M Divided, mjuka och sköna :)
Underkläder: Spetshotpants är snyggast ;)

ACCESSOARER
Väska: Många olika favoriter, men den jag gillar mest är en silvrig balenciaga first bag - kopia som jag haft i evigheter (skulle hemskt gärna vilja ha en likadan svart, så ni vet... flört flört ;) )
Plånbok: En svart med döskalle, köpt på Barnens hus för typ en 20:a ^^
Solglasögon: Pilotisar
Klocka: En med svart läderarmband med nitar och en sportigare med kardborrband. Använder dem typ aldrig, gillar inte klockor :)

BADRUM
Tandkräm: Zendium - mot ilningar i tänderna
Tvål: Palmolive med doft av mandelmjölk :) Luktar underbart
Parfym: Puma "Im going" och Kate Moss
Medicin: Tabletter mot allergireaktioner (getingar)
Vitamin: Vitamineral kvinna, äter dem p g a piercingen är typ skitdålig på att äta vitaminer i vanliga fall ;=
Huvudvärkstablett: Alvedon eller Panodil

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka med smak av granatäpple eller jordgubb/lime
Vin: Dricker inte vin :/
Bröd: Hembakat ^^
Glass: Lejonet & Björnens violglass (OMG alltså) eller Toblerone-glass :)

HEMMA
Säng: En Beddinge bäddsoffa från IKEA, utbäddad som säng är den typ 2 meter :) Stooor...
Lakan: Vanliga vita av bomull
Espressomaskin: Nej, dricker inte kaffe. Ibland kaffe latte eller min egen specialare ;)
Kylskåp: Vitt :)

ÖVRIGT
Frisörsalong: Klippet :)
Bank: Swedbank
Mobiltelefon: Just nu en Nokia, men min nya Sony Ericson w760i är på väg :D
Färdmedel: Buss eller bil :) Mercedes


Äntligen är min mobil på väg :) Beställde den i fredags och igårkväll skickades den. Hoppas den ska dyka upp imorgon, annars kanske jag inte hinner hämta ut den i veckan :/ Ska till älsklingen på torsdag istället för fredag :D Längtar massor!

Fick ett samtal klockan nio i morse, ska få jobba extra på kyrkan idag och imorgon :) Yes, skadar aldrig med lite jobb ^^

Nu ska jag börja gå och duscha, måste göra mej klar inför jobbet ;)

Dagens låt: "Reason to cry"

Tjingeling!

Inga kommentarer: