8/04/2008

Idag

Har du pojkvän/flickvän?
Krille <3
Är du kär?
Joo... ^^
Hur tidigt stiger du upp?
Beror på, idag steg jag upp typ kvart över 11 men i helgen kring åtta :P
Vem/vilka vet mest om dig?
Min familj och Cissi ;)
Gillar du att slåss?
Nja
Vad ska du göra ikväll?
Troligtvis träffa Hanna för sista gången på ett halvår :(
När var du senast full?
Hrm... är inte full, bara i kemisk obalans...
Har du utländska föräldrar?
Nope
Var har du ont?
I min pekfingernagel (har klippt nageln lite knäppt)
Är du bra på att måla?
Tycker jag inte :P
Vem kramade du senast?
Min lillasyster ^^
Vad längtar du till?
Imorrn :) Ska ha tjejsnack och sen hämtar vi killarna på kvällen. Myskväll med Krille... ;)
Har du körkort?
Jodå, har haft det i nästan två månader :)
Favoritgodis?
Chips, choklad (och nutella, pistachnötter...)
Morgon- eller nattmänniska?
Nattuggla ^^
Sparare eller slösare?
Slösare :P
Har du några homosexuella vänner?
Nja, vi umgås inte längre. Men jag har haft
Bio eller promenad?
Först bio, sen promenad :)
Är du kittlig?
Haha, massor xD
Rädd för insekter?
Nej, varför?
Anser du att du är stark?
Eh... Nej?

Och idag då? Ska väl jobba lite, möjligtvis städa lite också. Väntar på att Cissi ska höra av sig så jag vet hur det blir ikväll. Vill hinna träffa Hanna innan hon far till Tyskland i ett halvår :(

Längtar som vansinnig till imorrn! Vill träffa Krille (usch varför ska vi bo så långt från varann?). Kommer att bli så mysigt i helgen :) Typiskt bara att jag jobbar både lördag och söndag. Men nästa helg kanske vi hinner träffas ännu mer om vi nu ska fira Emmes födelsedag :) Är så sugen på att fara ut och dansa! Är ju evigheter sen sist... Får väl se hur det blir, i värsta fall får jag väl ta med nån skiva och fixa egen dans ;)

Nä, nu ska jag snart iväg och fixa lite på jobbet. Borde skriva upp lite arbetstider också :/ Så det inte blir så stökigt, skriver arbetstiderna på olika ställen ^^

Tjingeling

1 kommentar:

Neurotic sa...

hehe jo det låter väl rättvist;) säger vi xD förstår att du saknar honom som tusan, jag skulle bli galen! Är nog hemsk nu och då träffade ja honom i förrgår xD hah. Menmen;) det blir kul imorrn! ^^