8/19/2008

But I can't help falling in love with you... <3

Har den här låten i huvudet hela tiden. Kan inte bli av med den, lyssnat på den i stort sett nonstop i ett dygn nu...

Känns som att tiden står stilla... Tror det beror till stor del på vädret, blir alltid så himla rastlös när "höstregnet" kommer. Men en hel veckas regn?! Hur ska jag stå ut? Jag kommer att börja klättra på väggarna snart :/

Ska iallafall till byn imorrn, det ska handlas och så ska lillsyrran klippa sig. Då får man lite att göra, behöver sysselsätta mej. Tänker för mycket... (Hur kan man sakna någon såhär?! Hur kan man sakna någon så att det gör ont?!)

Och helgens planer blir nog inställda, hade tänkt grilla uppe i storforsen. Men det ska tydligen regna, surprise... Får väl bli mysiga filmkvällar istället då :)

Nu ska jag kolla vidare lite, kom på värsta idén till en tatuering igår ;) Får se om jag faktiskt genomför sen eller om det får stanna som just en idé.

Åh, fick just ett sms från honom... Jag saknar dej... <3

Tjingeling!

Inga kommentarer: