8/15/2008

Fredag - städdag

Här är en lista som jag snott av Lisa ;) Hehe, gillar verkligen listor ^^

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vara med vänner :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov ^^
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade prisjakt.se, ska köpa en ny telefon när lönen kommer :)
Det sista du sa högt: Jaha
Det senaste någon sa till dig: Fem minuter till, sen stänger du av datorn
Vad har du druckit idag: Mjölk
Vad var det senaste du åt: Rostad fralla mer skinka :) mums...
Vad var det senaste du köpte: Hm... det var nog glass och sminkborttagningsservetter på Coop ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt ibland, mest molningt
Godaste glassmaken: Choklad ^^ helst med cholkadbitar i... *dreggel dreggel*
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, inte kärlek. Man kan gilla någon direkt men kärlek kräver att man känner personen lite mer tror jag.
Sover du tungt: Nej, vaknar oftast av minsta lilla
Drömmer du mardrömmar: Joo :/ Speciellt nu
Trivs du med ditt jobb: Jodå :) Kul att få vara med på så många vigslar och dop :D
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt ;)
Favoritlåt just nu: "Curly Sue" - Takida, den har verkligt fastnat ^^
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster, en bokhylla och en zink-tunna full med handväskor xD
Vad gör dig glad just nu: Att tänka på alla underbara människor som jag har omkring mej :)
Vad ska du göra härnäst: Gå ut och vara social med familjen :) Ska bort typ hela helgen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Vet inte riktigt :/ Lite konstigt, saknar Krille massor... Men vi ska ha myskväll med familjen så det ser jag väl fram emot. Både vill att tiden ska gå snabbare men samtidigt inte. Om ni förstår hur jag menar? ;)
Favoritgodis: Hehe... Choklad ^^ (och tyvärr, chips)
Kläder just nu: Svart skönt t-shirt, svarta leggings och en stooor grå långkofta :) Mysigt
Sommarplaner: Sommaren är ju typ slut nu. Men jag ska väl försöka ta det lugnt, umgås med folk och se till att vi fixar nån grillkväll innan det blir för kallt :)
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nja... Kan "spela" lite gitarr men inte nog mycke för att det ska räknas ;) Sjunger gör jag dock, ofta och mycket xD
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska ;)
Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära :)
Snarkar du: Ehum... Hoppas jag inte snarkar så mycket ^^
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Eh... Ingen?
Stökigt eller välstädat: Vill leva i mitt ordande kaos xD men mor min tycker det ska vara fint så det är oftast ganska välstädat
Längtar du mest efter just nu: Krille <3

Nä, nu måste jag gå, vi ska tydligen städa. Ska se om jag hinner skriva ett till inlägg :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: