3/30/2012

Soffhäng

Sitter här och kika på när älsklingen skjuter på elaka gubbar. Med andra ord så testar han sitt nya xbox-spel som han fick av mig i förlovningspresent :) Det dök upp i postlådan förut idag men han har inte hunnit sätta sig och pröva förrän nyss. Har dock sett att det kliat i fingrarna på honom ;) Kul att han blev nöjd iallafall :)

Jag hade även köpt ett par träningshandskar som även dem kom idag. Och förut i veckan så tjuvstartade jag med att köpa en presentförpackning med parfym + duschkräm som luktade mumma. Det sista blev ju nästan lite som en present till mig själv, nu kan jag ju ligga och sniffa på en snygg karl som luktar supergott ;)

Nä, nu ska jag nog ta och mumsa vidare på dem stackars små godisbitarna som finns kvar i påsen ;) Hoppas ni haft en trevlig fredagskväll :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: