3/26/2012

Rött löshår från Rapunzel of Sweden

Fick ju ett paket förra veckan som jag blev både överraskad och glad över :) Trodde det skulle komma senare under veckan därför blev jag så paff när jag öppnade brevlådan.

Det var ett paket från Rapunzel of Sweden med rött löshår som kom. Var dock väldigt skeptisk till om det skulle passa då bilden på hemsidan ser ut såhär:
En väldigt ljus röd färg på hemsidan.

Men färgen som kom passa så himla bra överens med min hårfärg så man ser då absolut ingen skillnad ;)) Blev supernöjd med färgen!
Dock så hoppas jag att kvalitén ska vara bra då det redan släppt nån hårslinga :/ Hoppas att det inte släpper fler bara. Håret är väldigt mjukt och följsamt så det är väl bara att hoppas på att det fortsätter vara det så länge som möjligt :)

Så än så länge är jag väldigt nöjd med löshåret från Rapunzel :) Kommer dock att vara lite kritisk i början tills jag hunnit använda det ett tag. Jag har nämligen läst både postitiva och negativa åsikter men jag hoppas att jag ska vara nöjd i slutändan :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: