3/21/2012

Sen frukost

Sitter och äter sen frukost. Är trött som en tok idag, blev alldeles för lite sova inatt :/ Men jag får väl ta och slurpa i mig nå kaffe så kanske jag piggnar till lite ;)

Tog en långpromenad igår, passade på att inviga "våren" också ;) Tog fram mina lila Converse :)) Dock så var det liiite väl isigt och halkigt. Sen när jag kom hem och kolla postlådan så hitta jag ett paket som jag inte trodde skulle dyka upp förrän torsdag :D Inte tråkigt alls, med andra ord ;) Ska visa vad som kom i paketet antingen senare idag eller nån annan dag i veckan.

Tätt efter att jag upptäckt paketet så fick vi främmande :) Emme blev toksugen på att bli blond så vi vänta in Krille innan vi dök in på Coop och fixa lite blondering. Sen bar det av mot träsket och där fick jag leka privat-frisör resten av kvällen ;) Hon började som brun/mörkbrun och slutade som typ honungsblond. Blev ljusare än jag trodde från början :) Det blir nog en omgång till efter helgen så det blir spännande att se hur det blir i slutändan ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: