3/28/2012

Friluftsdag & inlämning

Följde med älsklingen upp till Kanis i morse :) Dem skulle ha friluftsdag och han tyckte tydligen att jag behövde följa med ut i solen ;) Och vad skönt vi hade! Solen lyste (åtminstone lite grann genom diset) och elden värmde skönt. Så det blev årets första solning kan man väl säga :) Skulle bara haft med lite korv också så hade det varit perfekt ;)

Sedan så passade jag på att göra klart och lämna in en inlämningsuppgift om palliativ vård som vi hade i Omvårdnad. Ska försöka få tummen ur och göra bort lite inlämningar imorrn också tänkte jag så blir det ingen krock när Etik & livsfrågor börjar snart :)

Haha, nu kom älsklingen och plinga på. Han tryckte ett paket i händerna på mig med ett stort flin och så drog han igen ;) Vi firar 3 årig förlovningsdag på söndag så det var en förlovningspresent han kom med, blev ganska så överraskad nu när det plinga på ^^

Öppnade just paketet och det var min älsklingsparfym och en rosa resebehållare till parfym inuti! Du underbara snygging! <3 Min parfym har typ varit i botten skitlänge så det där var en perfekt present :) Mmm... luktar mumma!

Nu ska jag fylla på lite parfym i resebehållaren så kan jag ha med mig jämt i väskan ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: