3/21/2010

RockStar

Grymt sugen på en energidryck :P

Hej igen. Blev ett lite väl långt uppehåll där ser jag... Har inte haft någon inspiration what so ever på flera dagar. Mest legat framför tvn och nött Fable II. Men jag ska försöka bättra mig, hoppas att solen ska komma med lite mer energi och inspiration :)

Vad har då hänt sen sist? Vi hade främmande i torsdags, hade skräckfilms-maraton till halv ett. Najs ;) Fredag och lördag har vi gjort i stort sett ingenting alls. Bara chillat så mycket det bara går :) Idag har vi städat, typ rengjort hos fisken, diskat och så ska Krille dammsuga lite. Blir väl att se film ikväll skulle jag tro. Snart är det ju måndag och en ny vecka med plugg och annat. Men det är ju inte allt för långt kvar till påsklovet... Och så har jag hört rykten om en kommande IKEA resa... ;)

See ya!

Inga kommentarer: