3/24/2010

Onsdag - räkningar, plugg, tvätt & renoveringstankar...

Så var det helt plötsligt onsdag, var tog tiden vägen? Det var ju nyss måndag?!

Hade iallafall en kul dag på stan igår :) For ner med älsklingen för att göra bort lite ärenden och så hörde Kicki av sig och undra om vi skulle hitta på nått. Så jag tog en snabb sväng förbi hemma för att byta jacka och kasta i mig nått ätbart innan jag drog ner till stan igen och mötte upp Kicki och Erika. Så jag var ut på en spontan "shopping"-tur igår. Jättekul att få träffa tjejerna en stund :)

Och nu sitter jag vid datorn igen och ska börja plugga. Har just betalt lite räkningar och så ska vi ner och tvätta snart, på typ en timme. Tänkte försöka göra bort de sista uppgifterna idag så kanske älsklingen och jag kan ta en tur ut till Rusta och kolla på tapeter :) Vi har ju nämligen tänkt tapetsera om i vardagsrummet men vi hittar ingen bra fondvägg. Idén var att tapetsera tre väggar i vitt och den fjärde i någon svart eller mörkgrå mönstrad tapet, tror det skulle bli snyggt men Lulebo hade inga sådana tapeter :( Så vi får leta reda på en själva ;)
Sen så tänkte jag använda mina skills till att göra en trådlampa som vi kan hänga upp över soffbordet. Och så kan vi kanske börja möblera om lite grann också, och köpa in lite fler möbler så småningom :) Längtar tills det är färdigt! Då börjar vi nog pilla lite i hallen också... ;)

Nä, nu ska jag sätta igång så jag hinner färdigt idag :)

See ya!

Inga kommentarer: