2/09/2010

Pannkakor, ergonomi och dammsugning

Åh, mums...

Börjar bli dags för lunch nu. Är dock inte så sugen på att ställa mig vid spisen, är aldrig kul att laga mat när man är ensam hemma. Brukar oftast bli nån macka istället, och så kaffe så klart ;)

Har beställt hem första kurslitteraturen nu, blev ap-dyrt fast det bara var en enda bok :S Nästan 450 kronor! För en bok jag ska ha i typ en vecka?! Min plånbok gör ont... Har iallafall hunnit göra första inlämningsuppgiften idag. Ska kolla igenom den en extra gång innan jag skickar in den dock. Se så jag inte har glömt något.

Funderar på att dammsuga lite här hemma också då jag kanske ska få främmande imorrn :) Astrid pratade om att titta förbi en sväng och kika lite på läggan. Skoj med främmande, jag klagar absolut inte ;P

Nu ska jag nog låta datorn vila en stund, är lite lätt less den. Tror jag drar fram dammsugarn iallafall ;)

Kisses

Inga kommentarer: