2/09/2010

Andas




Det jag ser, det jag hör
Vill jag ge till dig
Varje dag av ett liv som en del av mig
Dom sa,
Det kommer att bli bråk
Men aldrig skiljas åt
Ni är gjorda för varandra
Som natt och dag

Så fortsätt bara andas
Vi är större än det här
Vem har sagt att det är enkelt
Att alltid brinna och va kär
Men våra själar dom har blandats
Ja dom dansar här och nu
Så fortsätt bara andas

Hon står kvar på perrongen
Ensam, igen
Ännu en som gett upp
Inget blir som förr
Men när tåget gått
Och hon tittar upp
Har han klivit av och står där på andra sidan spåret

Så fortsätt bara andas
Vi är större än det här
Vem har sagt att det är enkelt
Att alltid brinna och va kär
Men våra själar dom har blandats
Ja dom dansar här och nu
Så fortsätt bara andas
Här och nu
Här och nu

Så fortsätt bara andas
Vi är större än det här
Ja, vem har sagt att det är enkelt
Att alltid brinna och va kär

Så fortsätt bara andas
Vi är större än det här
Vem har sagt att det är enkelt
Att alltid brinna och va kär
Men våra själar dom har blandats
Ja dom dansar här och nu
Så fortsätt bara andas
Fortsätt bara andas
Ja, fortsätt bara andas
Här och nu
Här och nu

Älskling, du är helt underbar... vVv

4 kommentarer:

Lisaflisan sa...

ah, jag tänkte nästa helg, alltså inte den här men nästa :) då kan vi fara förbi therese en sväng, kanske tom på förfest hos henne o så kan timmy hämta mig sen, och eventuellt de som vill åka hem då ;) synd bara med emme då menmen. Chrille kanske kan hämta henne om hon vill hem. Och så går det ju några bussar på lördagen så vi kan åka med den dit.

Ja de ska väl it vara helt omöjligt att få han o gå med på det tkr jag ;D det är ju inte tio par, det är ett par ;)

Och visst är kurslitteratur dyr?! En smal bok för mig kostade också 500 typ. Har ca åtta st som vi använder (vissa knappt alls) och hela det kalaset gick ju på 2500 drygt. Man måste bli ruinerad för att plugga alltså ;P vad man än gör verkar det som.

Kramkram!

Lisaflisan sa...

ja det tycker jag verkligen ;) therese ska fira sin födelsedag så vi är välkomna till henne iaf.
Kan ju alltid bjuda på en cider, är it snål ;D dock tror jag det blir vodka för min del. Cider springer man bara på toan av ^^ vi kan alltid typ göra oss klara här då. Om it hos mig så kan vi göra de hos Emme, men du måste ju komma förbi o se hur läggan ser ut en snabbis :)

Vi hörs ;) kramkram

Lisaflisan sa...

hehe ah ^^ hon är så härlig den där maria , inte sådär snobbig utan bara uppfriskande enfaldig ;P

Hehe, vissa blandningar kan verkligen vara konstiga men smaka gott ^^ lakritsshots är de enda jag tyckt var gott faktiskt när det gäller lakritssprit. Min nya favorit är citronvodka :) på nyår drack jag bara "Spolarvätska" och de var ju citronvodka i den drinken, och så blå curaçao(25% blå sprit) som gjorde den lite sötare, och så hällde man i fruktsoda o pressad citron/lime ;) den var jädra god kan jag lova.
Synd att de är så dyrt med sprit.

Han är gode charmig, en riktigt social sak som jag ibland verkligen vill mörda och göra varm mössa av ;D hahaha.

Kram :)

Lisaflisan sa...

haha, låter som en alkis xD eller nån jädra provsmakare. Jajja, you only live once ^^