2/04/2010

Lack of inspiration...

Hej, hade tänkt skriva ett långt inlägg som kompensation för mina korta fjuttiga inlägg. Men ack så fel jag hade, ingen ork och ingen inspiration alls. Vet inte vad jag ska skriva om ens? Får fråga Krille om han kan hjälpa till här...

Har jag sagt att jag ska börja plugga förresten? Inte? Okej, men då säger jag det nu. Jag ska börja plugga. Sådär, nu står det där svart på vitt (har inte riktigt börjat inse det själv nämligen). Jag ska gå en 18 veckors distansutbildning till butikssäljare. Hoppas det ska leda till jobb men vi får väl se. Skulle inte skada med lite cash om vi säger så...

Annat då? Ska ha tjejkväll på lördag. Det hade jag nog också glömt att skriva antar jag? Jag fyllde ju 21 i måndags så därför hade jag tänkt bjuda några kompisar på mat och fika. Och massa massa prat, för det hör ju liksom till när man träffas så sällan som vi gör.

Det blev ju ett ganska långt inlägg iallafall. Men här tar det tyvärr slut mina vänner. Ska gå och knyta oss snart. Krille ska upp tio över sex och jag ska upp kring åtta (ja, det är ju lite relativt...). Och som det gamla pensionärs-par vi är så behöver vi våran sömn. Så jag tackar för ikväll och hoppas vi ses imorgon.

God kväll. Eller nått.

Inga kommentarer: