12/17/2009

Stress - bultande hjärta och pirr i kroppen

Måste bara få visa alla fina grejer jag fick med mig hem från Make up store igår :)


Läppglans på burk Sunglow, microshadow Nightfall
och concealer Cover all mix.


Min nya sminkväska, love <3
Gillar att man har full koll på allt och att den är så rymlig :)

Idag har varit en allmänt jobbig och stressig dag. Jag har varit försenad ända sen jag vaknade imorse. Steg upp för sent, för sent iväg till gymmet, tog för lång tid att fixa mig efteråt, försenad med tvätten och sen missade jag nästan bussen. For på banken och gjorde ärenden och då var det såklart kö, ca 15 stycken innan mig... Såklart... Och så skulle jag växla pengar och det tog ju såklart alldeles för lång tid, sprang sen och fixade en julklapp och höll än en gång på att missa bussen.

Kort sagt - jag har stressat som en tok hela dan. Kan inte ens slappna av helt nu, känner hur det pirrar i kroppen och hur hjärtat jobbar lite extra (märkte av det när jag skulle träna i morse, hade ganska mycke förhöjd puls). Hoppas på en lite lugnare dag imorgon :)

Nu ska jag uppdatera min pixbox och lägga in lite nya bilder ;)

Kisses

Inga kommentarer: