12/10/2009

Pöss pöss

Eh?

Idag har varit en relativt lugn dag. Jag var ju nämligen lite dålig både igår och i förrgår så jag blev tvungen att ta en liten timeout från omvärlden. Men idag är jag back on track ;) Jag hann både dammsuga, skura och rengöra badrummet.

Har även hunnit med ett studiebesök på brandstationen och lyssnat lite :) Intressant var det men tyvärr verkar det kört för mig, man får visst inte vara höjdrädd... ("Puh!" som Simpson skulle ha sagt) Annars hade jag kanske kikat lite närmre på det ;)

Resten av kvällen hade jag planerat att baka pepparkakor. Gjorde nämligen en egen deg i helgen men för sent insåg jag att degen började bli ganska stor, så jag läste hur många pepparkakor det ska bli. 300 stycken! Jag har hittills bakat två plåtar och det lär ju bli minst 10 plåtar till... Om man då räknar med alla gånger jag brukar nalla lite, hihi... ;) Så ni får mer än gärna dyka upp för att fika lite pepparkakor ^^

Kisses

Inga kommentarer: