12/12/2009

Seg lördag

Igår blev det ingen uppdatering som ni kanske märkte, jag var nämligen på julklappsshopping :) Virrade runt i centrum med resten av familjen. Och sen efter fika, shopping och en bit mat så for vi hem till lägenheten och fikade lite till ;) Sen blev det myskväll med film och godis.

Idag har vi bara en seg lördag. Vi har inte gjort annat än degat framför tv:n. Ganska skönt att bara ha en slappardag då och då :) Så i brist på annat intressant så får ni en lista att läsa (och sno).

Lista
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? - Bara en tror jag, men jag har en "blipp" också. Det är en slags elektrisk nyckelbricka ;)
Vilken svordom använder du mest? - "Fan också"
Äger du en iPod? - Nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - klockan 8, men jag vaknar när Krilles ringer klockan 6...
Hur många resväskor äger du? - Ingen, har bara en stor handväska som jag använder som bag
Var köper du dina matvaror ifrån? - Ica mest, Coop ibland.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Hellre stå bakom kameran än framför ;)
Har några av dina vänner barn? - Jodå
Har någon någonsin kallat dig lat? - Joo
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? - "Makrill -09" hehe ;) Eller möjligtvis "Hösthits 2008"
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? - Grön mjölk är godast till mat men chokladmjölk är också jättegott ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Joo det tror jag :) Bl a om julklappar... ^^
Vad åt du till middag? - Kycklingpasta :)
Använder du huvtröjor? - Brukar sno Krilles hood-koftor... hehehe... ;P
Har du någonsin deltagit i en demonstration? - På skolan
Vem var den sista som ringde dig? - Pappa tror jag
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? - "Breakedance"
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Nog har det säkert hänt
Vilket riktnummer befinner du dig i? - De ni ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? - Jag är ju fortfarande liten xD
Hur många syskon har du? - 2 :)
Är du blyg inför det motsatta könet? - Det är onödigt nu när jag har Krille :)
Äger du några band t-shirts? - Sonata arctica!!! \w/
När flög du senast? - Har aldrig flugit, bara fallit med stil...
Hur många stolar står kring ditt köksbord? - 4
Pratar du några andra språk? - Engelska (och teckenspråk, men det tecknar man ju)
Diskar du din egen disk? - Joo, fast ibland gör Krille de ;P
Har du gråtit offentligt? - Joo
Försöker du alltid lära dig nya saker? - Försöker att alltid ta lärdom och skaffa nya erfarenheter
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? - Jag vill ha några nya tatueringar
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Nä, man kan betala var för sig. Men jag tycker att det är gulligt ifall han skulle göra det :)
Har du någonsin varit på Jamaica? - Nix
Vad har du med dig in på bion? - En kompis/kille, en dricka och godis. Eventuellt popcorn eller chips ;)


Kisses

Inga kommentarer: