12/13/2009

Söndag

KLÄDER
Skor: Min julklapp från älsklingen - nitboots från Monki <3
Sneakers: Svarta med text och figurer på :)
Jeans: Stuprör från H&M
T-shirt: Från H&M Divided, mjuka och sköna :)
Underkläder: Spetsstring/hotpants är snyggast ;)

ACCESSOARER
Väska: Mörkbrun skinnväska som jag fick av Krille förra året :)
Plånbok: Svart med döskalle / Ormskinnsplånbok
Solglasögon: Pilotisar
Klocka: Killmodell som jag köpte för ett presentkort som jag fick i 20års present - skitsnygg ;)

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Just nu nån billig skit som det var extrapris på. Men i vanliga fall, Palmolive
Parfym: Min favorit är Kate Moss. Men jag har en massa parfymer som jag gillar och som jag växlar mellan :)
Medicin: Betapred (allergimedicin)
Vitamin: Vitamineral familj
Huvudvärkstablett: Panodil

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka
Vin: Dricker inte vin
Bröd: Hembakat ^^
Glass: Ben & Jerry's (OMG...)

HEMMA
Säng: En stor 180's som vi fått av mor och far. Fick den om-målad till vitt av snälla morbror ;)
Lakan: Vanliga vita
Espressomaskin: Nej, men en bryggare som vi fick i julklapp förra året av mors fars
Kylskåp: Vitt :) Tvådelat med kyl och frys

ÖVRIGT
Frisörsalong: Klippet :)
Bank: Swedbank
Mobiltelefon: Sony Ericson w760i
Färdmedel: Buss


Kisses

Inga kommentarer: