1/29/2009

Makrill :)

Snodde den här roliga listan av Astrid ;)


Vad heter ni? Makrill ^^ Malin + Krille = makrill ;)

Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner :) Blinddate på Lulekalaset ^^

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Typ ^^ vi bor en vecka här och en vecka hemma hos honom så... Ja :)

Har ni barn? Nej

Har båda körkort? Snart :)

Isåfall, vem kör bäst? Krille har mer rally/drift-skills medan jag kör mer "lagligt" xD

Kommer du ihåg er första kyss? Jaa... :D

Vem sa "Jag älskar dig" först? Krille :)

Vem är äldst? Krille... men bara med nån månad! :P

Vilka stjärntecken är ni? Jag är vattuman, Krille är skorpion

Vem fyller först på året? Jag är februaribarn :)

Vem är längst? Krille :)

Vem sjunger bäst? Hehe, förlåt älskling... Men jag... ;)

Håller ni i handen på stan? Jodå :)

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej

Blev du kär i första ögonkastet? Ja typ :P

Har ni någon speciell låt? Vi har väl några låtar vi brukar lyssna på, speciellt när vi är ute och kör rally ;) och de är som "våra" låtar :)

Har ni varit utomlands tillammans? Nej, inte än ;)

Vilket är ert bästa minne? Har några riktigt kära minnen, men inte några som jag vill lägga upp här ;)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Beror lite på var vi är. I siknäs brukar vi far ut och köra en sväng, äta middag och sen mysa framför tv med film eller nått bra program :) Här i Vidsel så är vi lite med familjen, äter och ser tv eller läser tidningar. Så det är lite olika :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Aadå :)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Typ 15-16 mil, så ja ganska så ^^

Brukar ni bråka? Inte bråka direkt, lite smågnabbas kanske. Speciellt när jag har/ska ha mens... ^^ Men inget allvarligt, tror vi bråkar ganska lite för att vara ett par :) Men sånt hör ju tyvärr också till, huvudsaken är att man blir sams :)

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer tror jag, men vi är ju jämt med varann så det är som onödigt nu ;)

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt! xD men om jag ska dra några... Ögonen, ansiktet, överkroppen - armar, axlar (muskulös ^^ ) och hans starka rygg ;) (och söta rumpa).... hehe ;)

Brukar nån av er prata i sömnen? Båda har börjat prata i sömnen nu ^^ Krille brukar göra det lite då och då, och ibland går han i sömnen också ;) Men jag har också pratat nån gång :)


Idag har vi faktiskt vart ute och kört skoter :) Jätteskoj! Tog en vända upp till Storberget och tittade på utsikten, man ser ända till Kåbdalis däruppifrån. Synd bara att lill-skotern inte startade :/ Tycker inte om att köra Mach 1:an... Den är så tung och klumpig :S

Nä, nu ska lillsyrran ha datorn :) Så tjingeling! ;)

Puss Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

du har blivit utmanad utav mig, kolla min blogg.