2/10/2009

UTMANINGEN

Här kommer en liten UTMANING som lillsyrran gett mej ;) Tror jag redan gjort den här men what-the-heck, varför inte! ^^


Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentari deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Mina 6 ärliga saker om mig själv.

Jag är beroende av chokladglass
Eh... no kiddin'?! Om Krille lite snällt försöker ta ifrån mej glassen "Men älskling ska vi inte spara lite?" eller "Du får ju ont i magen" så får han ett ont ögonkast av mej och jag i stort sett morrar åt honom att de ska vi minsann inte alls de!! ;)

Är väldigt höjdrädd
Kan inte ens stå på en stege ^^ Blir stel som en pinne och klamrar mej fast i vad som finns i närheten. Fick typ svindel förra sommarn när jag och morsan skulle bättra på färgen på balkongen. Max 2 meter upp... Det är tur att man själv inte mäter så högt över marken.... xD

Gizmo - Gimli - Malin?
Krille tycker jag är gullig när jag härmar Gizmo ^^ Ni vet den där söta hårbollen som dem massproducerade dockor av? :) Brukar härma dem där små "söta" ljuden han gör xD Jag vet - jag är speciell (på ett lite läskigt sätt kanske?....)...

Zombie = mardrömmar
Min svaghet när det gäller filmer är helt klart zombies. Brukar alltid drömma mardrömmar när vi sett sånt ^^

tal om drömmar...
Haha, en liten dålig ordlek där ;) Men jag har börjat prata ganska mycke i sömnen, vilket jag aldrig gjort förrut ^^ Krilles fel det där - han har alltid pratat i sömnen och nu har han "smittat" mej också ;)

Dagdrömmar
Jag brukar fantisera hur våran (snart snart!) lägenhet ska se ut :) Vilka tapeter/färg på väggen, vilken soffa, kuddar, gardiner, vilka möbler och vilka färger vi ska ha i alla rum :) Har nästa kommit på hur hela lägenheten kommer att bli. Brukar såklart fråga Krille vad han tycker om idéerna ;) Han ska ju trots allt också bo där ^^ Men det är något jag brukar sysselsätta mej med när jag har tråkigt, typ när man åker buss eller så :)
Brukar också fantisera om "Poker face", och då menar jag inte låten. Men det är hemligt än ;) Så de får ni inte veta nått om nu ;)

Jag utmanar : Lisa, Astrid, Erika, Kicki, Johnny, Cecilia


Nu ska jag dra vidare ;) Måste hinna läsa lite bloggar också ^^

Puss Puss!

Inga kommentarer: