1/16/2009

Oanade konsekvenser...

Var på jobbintervju idag och jag säger bara - det här kan leda till något bra...

Annars då? Var och bowlade i helgen - Krille vann. Typiskt ;) Var bjudna på blodpalt hos mormor och morfar i söndags också, så längesen man träffade alla :)

Nu ska jag upp till gubben och se lite film ;) Här får ni en lista:

* * *
Vilken årstid tycker du bäst om?- Vintern, men nu har jag mer och mer börjat längta efter sommaren. Fryser så mycke...

Brukar du sjunga i duschen?- Haha, eh... nääädå, jag sjunga? ;D

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?- Cross, skotercross och snowboard.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?- Eh, svimma? ;)

Vad är det bästa med julafton?- Familjen, maten, barnens iver inför julklapparna? Allt - själva känslan av "jul" :)

Vad får dig att slappna av?- Krille :) och en oläst (mode/tjej/vad det nu heter)tidning är ju inte helt fel heller ;) hehe...

Är du mörkrädd?- Nej :)

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?- När morsan ropat x antal gånger och börjat låta ganska irriterad ^^

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?- Stackars lilla mor :)

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?- På offentliga platser - JA

Bor du utomlands?- Jag bor utomlands för någon annan ;) men för mej - nej (snacka om att göra ett enkelt svar invecklat xD )

Hur länge varade ditt längsta förhållande?- Snart 6 månader nu ;)

Bråkar du och dina syskon ofta?- Inte direkt, är nog inte hemma nog mycke för att hinna bråka :/

Läser du ofta böcker?- Inte nu längre :( Brukade göra det förut

Vad föredrar du för sorts filmer?- Action, skräck, fantasy, sci fi - allt som är bra och värt att se ;)

Vad slösar du mest pengar på?- Brukar vara kläder, men nu tror jag det är bussbiljetter xD

Vill du gifta dig?- Ja, så småningom :)

Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?- Dr 90210 - Plastikkirurger i Beverly Hills :)

Var badar du helst?- I vatten ^^

Vad dricker du för alkohol?- Favoriten - Red Bull & Vodka ;) annars är det väl mest cider :)

Vilka djur är du mest rädd för?- Inga vad jag kan komma på :)

Vilken musikstil tycker du bäst om?- Rock / Metal ;)

Vilka språk kan du?- Svenska, engelska, teckenspråk

Gillar du att dansa?- Jodå :)

Vad har du för klädstil?- Min egen ;) oftast jeans och t-shirt dock :)

Hur vig är du?- Nja, inte så värst... Har dock blivit ganska mycket vigare :)

Vad dricker du helst när du är törstig?- Vatten kanske?

Vilken är din favoritglass?- Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk - OMG... soooo delicious!!!!! xD

Vilket kaffe sörplar du helst?- Caffe latte gärna med vaniljsmak :) eller så min egen specialare - kaffe med oboy ;)

Vill du gå ner i vikt?- Ja tack, gärna nått kilo :)

Vad äter du helst när du ser på film?- (choklad)glass :)

Lever dina föräldrar tillsammans?- Jodå :)

Har du tandläkarskräck?- Nix

Är du en morgon eller kvällsmänniska?- Har varit kvällsmänniska, men nu är jag mer dagmänniska ^^

Var är du född?- På Piteå BB

* * *

Puss Puss!

Inga kommentarer: