6/04/2012

Prometheus

Var på bio igår och såg nya filmen "Prometheus". Helt klart en sevärd film :) Hoppade till några gånger då man blev lite överraskad av plötsliga saker (plus att min högra stolsgranne hoppade typ en halvmeter och pep varje gång det hände något). Och Noomi Rapace som typ var huvudpersonen var då grymt cool iaf ;)

Var en sväng till Kalix i helgen och vi hann hälsa på både hos älsklingen mamma och pappa :) Hann även med en kortare visit hos några vänner i Töre som just hade flyttat. Himla fin lägenhet var det då, ska bli kul att få komma och hälsa på senare när dem fått flytta in ordentligt :)

Nu ska jag försöka hitta inspiration till att skriva klart en skoluppgift kring filmen "Den vita massajen" som vi såg  för hundra år sedan. Har segat massor med den sista kursen då kursboken fortfarande inte dykt upp. Fick ett mail från kvinnan som sålde boken och tydligen ligger hon inlagd på sjukhus och har därför inte skickat boken förrän i torsdags :/ Så jag hoppas verkligen den dyker upp senast imorrn annars blir det stressigt värre då kursen stänger nästa tisdag... Men det ska nog gå bra att klara av fyra veckors arbete på en vecka ;) Men om jag inte hör av mig på en vecka så vet ni iaf varför. Nä, nu ska jag ut och kika i brevlådan om det ligger någon bok där.

Tjingeling!

Inga kommentarer: