6/04/2012

Frågeutmaning ;)

Hittade en liten frågeutmaning som jag tänkte hänga på och föra vidare ;) Så här kommer frågorna (och svaren).

  1. Var i världen skulle du vilja bo, om du inte kunde bo i Sverige längre? Hmm, i något land med vacker natur typ island eller irland kanske ;)
  2. Vad är ditt absoluta drömjobb? Ingen aning faktiskt, är ju snart färdig undersköterska men jag har ju inte hunnit testa att jobba med det så jag vet än inte om det är mitt drömjobb, men man får väl hoppas ;)
  3. Hus eller lägenhet? Hus, helt klart hus!
  4. Arbetslös med bidrag eller jobba heltid på McDonalds? Heltid på McDonalds tror jag :) Vill hellre sysselsätta mig än att gå och slå dank, man blir så less efter ett tag...
  5. Om världen är på väg att gå under, vem vill du spendera dina sista timmar i livet med? Min fästman och familj.
  6. Katt eller hund, vilken ras? I första hand en hund, fransk bulldog. Men jag skulle även vilja ha en långhårig katt, typ en Maine Coon eller Norsk skogskatt :)
  7. Om du var tvungen att pierca dig, och bara fick välja mellan bröstvårtan och tungan, vilken skulle du välja? Hehe, booben helt klart ;))
  8. Träna hemma eller på gym? Skulle vilja ha ett hemmagym när vi flyttar i hus :) Älsklingen hade det i källaren när vi träffades och jag trivdes faktiskt himla bra med att träna så. Men bra musik så blir det ju super, slippa trängas med alla andra ;)
  9. Blir du hellre blind och kan aldrig mer se solen eller din familj, eller döv och kan aldrig mer höra fåglar, musik, röster? Skit den här var svår! Tänkte först offra hörseln men då får man aldrig mer höra musik :'( Så jag vet inte kanske synen, men det skulle också vara hemskt och jag tror man känner sig mer handikappad då :/
  10. Vilken kändis skulle du vilja vara för en vecka och vad skulle du göra under den tiden? Ingen aning :P Skulle inte kunna tänka mig att vara nån annan än mig själv :)

Så nu måste jag bara komma på 10 frågor att skicka vidare :) Få se nu...
  1.  Är du hellre lycklig och fattig eller olycklig och snorrik?
  2. Vad är värst, en dålig hårklippning eller en färgning/blondering som går på tok?
  3. Om du fick byta liv med vem som helst, vem skulle det vara och varför?
  4. Coca Cola eller Pepsi?
  5. Vilken "musikstil" är/har du - och varför just den typen av musik?
  6. Skulle du låta ett gäng blodiglar suga på dig om du fick en miljon?
  7. Om du skulle födas på nytt och fick välja kön vilket skulle du välja, och varför? 
  8. Vilket är ditt favoritdjur?
  9. Om du var en bil vilken skulle det vara?
  10. Vaniljglass eller glass med smak? Och isåfall, vilken smak?
Och ja, jag vet att mina frågor är helt lame men jag kom faktiskt inte på några bättre...
Så om ni vill fortsätta på utmaningen så lämna gärna en kommentar så jag kan se vad ni har svarat :)

Tjingeling!

1 kommentar:

Lisa sa...

Kul att du svarade på utmaningen :)
Visst var det för jäkla svårt att hitta på frågor!?!?!?!?
Satt skitlängee och försökte hitta på annat än VS frågor,
typ glass eller godis etc, xD
Aja, it var dina frågor nå mer lame än mina :) haha