4/21/2012

Wella color touch

Wella color touch - 66/45 Vibrant reds
Förut i veckan så köpte jag en förpackning av den här Wella toningen, lite svår att få tag i då alla kanske inte vill ha riktigt så rött hår som jag ;) Idag ska iallafall snälla lilla mor fixa frillan på mig så jag slipper min hemska utväxt. Har ju inte tonat något sen februari så det känns som att det är på tiden nu.

Gjorde för övrigt bort sista inlämningsarbetet i Omvårdnad igår så nu är ytterligare en kurs avklarad :)) Hoppas att resten av uppgifterna i kursen Etik & livsfrågor som jag läser nu ska vara diskussionsfrågor för dem gör vi i grupp och lämnar in.

Fick även ett trevligt samtal igår om sommaren så nu behöver jag inte oroa mig över jobb iallafall :) Så nu kan sommaren gått få komma!

Tjingling!

Inga kommentarer: